Странице

субота, 13. септембар 2014.

Brother tag






Našla sam jednu zanimljivu sliku hehe.Ovako,pošto  nemam dečka odlučila sam da uradim Brother tag.Brat ima 16 godina.Ima tu dosta zanimljivih pitanja i odgovora,uzivajte :D

JA: Šta je sjaj?
ON:To je ono što se maže na usta da bi usta bila sjajnija? O.o
JA: Šta je highlighter?
ON: Nešto slično kao eyeliner?
JA: Šta je bronzer?
ON:To je ono što se stavlja na obraz.JA: A koje je boje?
ON:zlatne
JA: hahahahah
JA: Šta je gel eyeliner?ON:Vodeni eyeliner.JA: a? 
JA: Šta je blendanje?
ON:Ono sa sunđerom..što še razmazuje..( hahah,misli na beauty blender)
JA: A konturisanje?ON: Prvi put čujem..konstruisanje?JA: hahah
JA: Šta je regenerator?ON:Obnavlja nešto,kao lice?Ili skida šminku?(skida šminku? Ok)
JA: Šta je primer?
ON:Nešto za obrve.
JA: Šta je foundation?ON:Za negu lica,pomaže.JA: Šta je aceton?
ON:Uf aceton to znam,skida lak za nokte.
JA: Šta su blaznice/tuferi?
ON:To je nešto slično kao vata.
JA: Šta je rumenilo?
ON:Da budu crveni obrazi.
JA: Šta znači mat?
ON:Ne znam (razmišlja..) Neki brend za lak?
JA: Šta je bockalica?
ON:Da se povlači ono iznad notkiju?
JA: Šta je kabuki?ON: (pogleda me ovim pogledom) i kaže:nemam pojma.

JA: Šta znači da se proizvod kruni?
ON:Da postane tvrd?
JA: Šta je smokey eyes?
ON:Nešto protiv plakanja?Ili neki dim što te tera da plačeš.
JA: Šta je piling?ON: Proizvod koji uklanja bore..i bubuljice.
JA: Šta je termalna voda?
ON:Neka vruća voda,koja skida lak za nokte.
JA: A šta je micelarna voda?
ON:Imaš to,ne znam kako da objasnim,isto nešto za nokte a?
JA:Šta je waterline?
ON:Vodootporan eyeliner.
JA:Šta je korektor?
ON:znam,stavlja se da se ne vide podočnjaci.
JA: Kamuflaža?
ON: Nešto što prekriva bubuljice.
JA: Šta je fiksator?ON:Fiksira nešto.JA: A šta?
ON:razmišlja..a šta uopšte znači fiksira? (hahahah)
JA:Kraj :)
ON: Konačno.





Sad jedna lepa slika,jer znamo i da se volimo haha.

Šta predlažete za sledeći post?
~Empties #2

~Recenziju nekog proizvoda

~NOTD (Nails of the day-Izgled mojih noktiju danas)
Nadam se da ste se dobro ismejali,jer ja jesam,ljubim vas :*

Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: