Странице

недеља, 7. септембар 2014.

Noviteti #1




Konačno je stigao red na New in,uzivajte.
P.S -na slikama ćete mozda videti da su neki proizvodi malo korišćeni,to je zato što su kupljeni pre nedelju-dve. :)




Prvo krećem sa proizvodima koji su tirkizne boje:

~Gliss milion gloss šampon-piše da oporavlja kosu i daje sjaj,nisam baš primetila,možda ako nastavim da ga koristim,ima 250ml.

~Body resort body lotion coconut extract-losion za telo sa mirisom kokosa,slatko pakovanje i praktična pumpica.Miriše lepo,isto tako i hidrira lepo,upija za 5 do 10 minuta.Iz ove linije postoje i body scrub,krema za ruke,balzam za usne,body mist i gel za tuširanje,kao i svi ovi proizvodi sa drugim mirisima..Cena 285 dinara,250ml.

~Garnier pure active 3in1 wash,scrub and mask-gel za umivanje lica,piling i maska.Inače je za masnu kožu,meni je normalna ali odgovara.Lepo čisti i matira,koža posle maske bude mekana,maska može da se radi 2-3 puta nedeljno.Ima plave male kuglice za piling.Cena je 600-650 dinara,150ml.

~Garnier Neo dezodorans u kremi-bez alkohola je,što je dobro jer ne isušuje kožu.Ima miris citrusa.Zanimljiv je aplikator,cena oko 300 dinara,40ml.

~Miss sporty so clear anti-spot-korektor,nijansa 01.Namenjem je za bubuljice,koje dobro prekriva,ali ja nemam problem sa njima,tako da je meni promašaj.Takođe je antibakteriski.



A sada pink-ljubičasti proizvodi:

~Popart color shine balzam za kosu-sa mirisom slatkog badema,za farbanu kosu,moja nije farbana ali to mi je lekcija da sledeći put pročitam etiketu.Ima veliki otvor tako da postoji mogućnost da izađe previše balzama i da,isporabala sam ga i ako mi kosa nije farbana,jedino sto sam primetila je da mi je kosa mekša,ništa posebno.Cena oko 200 dinara,a stiže 500ml što je jako povoljno.

~Get Beauty set-dobila sam ga na poklon,u setu stiže mali peškir,so za kupanje,gel za tuširanje i losion za telo.Nisam još ništa isprobala ali sam primetila da sve miriše isto,a miris podseća na neki sapun.

~Ebelin skidač laka za nokte-bez acetona,piše da je sa mirisom badema (ne miriše tako,možda malčice,ali većinom je klasičan jak miris skidača) predložila mi ga je jedna blogerka,rekavši da ne isušuje nokte što je tačno i hvala joj na predlogu.Aceton mi se baš svidja,ima 200ml.

~Essence colour&go-lak za nokte,boja je ljubičasto-nude,a nijansa 168 love me,cupcake! Slatko je što svaki iz ove linije lakova ima svoj naziv.Cena 199 dinara,možete ga naći na raznim popustima.








  Sledeći su:

~Nivea watte-pads-tuferi,stižu 80,kupila sam ih jer sam potrošila prošle,okej su.

~Ricinusovo ulje-možete ga kupiti u skoro svakoj apoteci,oko 200 dinara,50ml.Koristi se za mnogo stvari;kosu,trpavice,obrve,kožu...Ja sam ga kupila da bi mi trepavice i obrve bile gušće i ubrzao im se rast,a stavljam ga starom,dobro opranom četkicom od maskare,svako veče,sem kada zaboravim.

~Maybelline colorama lak za nokte-boja je 23,crna.Malo je ređi,ali mi ne smeta.Cena 150-250 dinara.

~Diapharm Vazelin-dobar je za preko 50 stvari,od suve kože do prajmera za senku i još mnogo toga.Kupljen u apoteci,oko 150 dinara.











To je to!
Nadam se da vam se svidelo

Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: