Странице

субота, 20. септембар 2014.

NOTD: Essence i Maybelline





U pretprošlom postu,New in-u možete videti ova dva laka.U pitanju su Essence 168 Love me,cupcake! Iz kolekcije colour&go,lepa nude-roze-ljubičasta nijansa,teško za opisati :)
Maybelline Colorama u broju 23,crna dobro pigmentovana nijansa.
Maybelline je malo pigmentovaniji,ali pošto je Essence nude nijansa,stapa se sa prirodnom bojom noktiju,pa je sasvim okej.Essence lakovi iz ove kolekcije nisu baš dugotrajni,već 2 ili 3 dana može se videti da se na početku nokta malo oljuštio,cena je 199 a na akcijama 129 :)
Maybelline traje malo duže,a našla sam ga na akciji od 100 i nešto dinara,ovako je oko 300,ako sam dobro informisana. :)
Kao bazu koristila sam Eveline 8in1 lak.
Izvinjavam se ako crni lak nije na svakom noktu isto nalakiran,radila sam slobodnom rukom ne selotejpom. :)


*Slika preuzeta sa sajta: http://www.oceni.rs/lepota_i_velnes/kozmetika/eveline-cosmetics-8w1-total-action/

Na suncu:
                                             


Unutra/hlad:

                                        











Hvala što čitate :)



Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: