Странице

недеља, 31. август 2014.

Nega noktiju



 Ovo je tok rasta mojih noktiju:



 U početku sam grickala nokte i nisu mogli da porastu sto se vidi na prvoj slici.Sada vise ne grickam nokte a proizvod koji mi je pomogao da se rešim te grozne navike je Aura stop grickanju noktiju.Ovaj proizvod sadrži kaktus i jakoooooo je gorak,ponekad mi se dešavalo da mi je muka,ali pomogao mi je.Na kutiji pise da nije otrovan,niti štetan,nalazi se u maloj bočici koja ima kuglicu pa je jako praktičan.Čak i posle ispiranja ruku nekoliko puta i dalje ostaje gorak ukus na notkima/prstima u zavisnosti gde stavite proizvod.Efekat traje otprilike 2-3 dana,a onda se stavlja ponovo i tako dok navika ne prestane,meni je trebalo nedelju ili dve,čini mi se.Cena je oko 300 dinara.


*Slika preuzeta sa http://www.aura.co.rs/index.php/proizvodi/nokti/stop-grickanju.html

 Za sve one kojima je Aura stop grickanju noktiju mnogo jak postoji i blaži proizvod-Miss sporty anti bite lak.Naravno da ima mnogo lakova sličnim ovome.Ja sam imala priliku da probam ovaj i to dok sam koristila Aura stop grickanju notkiju i meni nije bio gorak,uopšte.Nisam ni osećala da ga imam na noktima,ali to se desilo jer je Aurino sredstvo bilo mnogo jače od ovog laka.Kada je moja sestra probala ovaj lak njoj je bio gorak,što se i meni desilo po završetku upotrebe Aurinog sredstva.


*Slika preuzeta sa http://uk.miss-sporty.com/products/nails/nail-expert-anti-bite

A sada da pređemo na samu negu.
Prvo bitno je da hidrirate nokte,ja koristim Nivea klasičnu plavu kremu i Vazelin (u dm-u možete naći Balein,u lily-ju takođe,ne znam tačno koje je marke,a ima ga i u skoro svim apotekama).Možete koristiti i razne vrste ulja koja su dobra u borbi protiv zanoktica.
                    *Slika preuzeta sa http://www.brendovi.net/lepota-i-zdravlje/nivea/74/creme/1




                       *Slika preuzeta sa http://www.slstevo.com/vaseline-the-miracle-cure/

Ukoliko želite ukloniti mrljice ili izbeliti nokte limun je dobar za to,samo protrljate limun o nokat.Možete i napraviti svoje sredstvo za izbeljivanje od sode bikerbone i 3% hidrogena.



                                 *Slika preuzeta sa http://lifepressmagazin.com/lepota-2/nega-tela-lepota-2/jos-dobrih-nacina-da-izbelite-nokte-uklonite-sa-njih-mrljice/

Ako imate drugih problema kao što su listanje,lomljenje,tanke nokte pomoći će vam Eveline 8in1 nail conditioner (dosadila sam svima pričama o njemu ali je stvarno dobar :D Mada se dešavalo da nekome ne odgovara :/ ).Ovaj lak se stavlja 4 dana po jedan sloj,zatim se skine pa se ponovi postupak.Proizvođač na pakovanju obećava oporavljanje noktiju za 10 dana.Za to vreme možete primetiti razliku ali ipak to nije dovoljno da se skroz oporave pa je potrebno koristiti nekoliko nedelja.Cena je 279 dinara u lily-ju.



*Slika preuzeta sa  http://babushkas-suitcase.com/drugstore-stuff-review/


Takođe ako želite da ubrzate rast noktiju postoji lak istog proizvođača kao prethodni,a to je Eveline maximum nail growth lak.Ista je cena,ali mislim da je učinkovaniji 8in1.


 
   *Slika preuzeta sa http://nivesjakovina.blog.com/2013/03/17/eveline-maximum-nails-growth/


Meni su nažalost nekoliko nokta pukli zbog bazena pa sam morala sve da ih isečem.Sada krećem ispočetka i tešim se slikama kako su izgledali pre neku nedelju,trudim se da ponovo bude tako.








To je to! Hvala što čitate,javite mi u komentaru da li vam je nešto iz ovog posta bilo od pomoći.


                    
                               

                         


Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: