Странице

петак, 29. август 2014.

Empties #1





Malo pre nego što sam počela da blogujem,imala sam dosta potrosenih proizvoda ali sam ih bacila jer nisam imala blogovanje u planu.Sada ih nema toliko,ali eto. :)




  Isprobavala sam dosta skidača laka za nokte,zato sad imam 3 potrošena,a to su:

~Dobro uljani skidač laka za nokte- koji ima 250ml i baš dosta traje,ali isušuje nokte.Mislim da sam ga kupila u Idei i neću ga kupiti ponovo.

~Fitogal uljani skidač laka za nokte bez acetona- ovaj je najbolji među ova tri,ali opet ostaje onaj ružan osećaj na notkima posle skidanja laka.Ne sećam se gde sam ga kupila,ima 120ml,možda ću ga kupiti ponovo.

~Velnea skidač laka za nokte bez acetona sa pantenolom-kod ovog je prednost pumpica i zbog nje ću zadržati bočicu,ali skidač kao skidač nije baš najbolji,isušuje nokte iako nema aceton,ima 150ml.Kupljen u Lily-ju.

Ako znate za neki dobar skidač preporučite mi ga,jer sam u potrazi za dobrim skidačem. :)



  A sad random:
~Golden rose instant full volume catwalk maskara-ima zanimljivu četkicu,maskara je baš crna.Full volume ne daje sigurno,suši se za bukvalno nedelju-dve.Jedino dobro je četkica.Neću kupiti ponovo. :)


Četkica: 
| slika je mutna,znam :( |


~Botanica 'lebelo' cherry- miris nije nešto posebno,ukus je odvratan (masnooo >_< ) a labelo je clear/belo/providno.Hidrira dosta dobro.Verovatno neću kupiti ponovo.

~Miss sporty so perfect stay concealer-korektor koji sam koristila pre maybelline affinitona (recenzija),dobro prekriva ali meni nedovoljno.Kupila sam ga u dm-u,kupiću ga možda ponovo.

~Balea trake za depilaciju obrva- ne svidja mi se to što su u jednom obliku,koji ne odgovara mom obliku obrva.Dlačice oko obrva se skidaju,ali ne sve,dosta ostanu.U pakovanju dobijate 10 kom,kupljene su u dm-u.Da li ću kupiti ponovo? Ne zbog oblika.


~Nivea 48h double effect anti-perspirant-sa ekstraktom avokada,miriše lepo,150ml,obavlja svoj posao.Ne verujem da ću ga kupiti ponovo,nikad ne kupujem isti,već ispobavam nove dezodoranse.

    ~Fitogal univerzalna krema-sa ekstraktom kamilice i vitaminom E,nije mnogo masna,dobro hidrira.Nisam je ni potrošila do kraja ali je tubica pukla,pa se krema osušila,tako da moram da je bacim. :/
Inače na tubici piše da je dobra kao podloga za šminku,neko vreme sam je tako koristila pa sam batalila.

~Trendy mini roxanne parfem- videla sam ga u parfimeriji i bio mi je bas sladak,mali i praktičan za školu uz to odlično miriše,morala sam da ga kupim.Ima 15ml,cena oko 170-180 dinara,ima ga i u većoj milimetraži,sa raznim vrstama mirisa/boja.Verovatno ću ga kupiti ponovo,možda u nekom drugom mirisu.

~Eveline maximum growth lak-za ubrzan rast noktiju,dobar je ali ipak je bolji 8in1.Kupila sam ga u lily-ju,279 dinara.Ne verujem da ću ga kupiti ponovo.

~Eveline 8in1 nail conditioner-super oporavlja nokte,ovo mi je druga bočica,ista cena kao za prethodni lak.Definitivno ću ga kupiti ponovo. :)





I to bi bilo to. :)

Obavezno mi pišite ako znate neki dobar skidač laka za nokte,hvala vam što čitate,kisss :*


Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: