Странице

уторак, 26. август 2014.

Maybelline Affinitone korektor recenzija

Ovo je moja prva recenzija,izvinite ako bude grešaka,pišite mi vaše utiske. :)

-Ovaj korektor nije bas nov na našem tržištu ali sam odlučila da napišem recenziju jer je jako dobar.Prvo ne uvlači se u borice,možda samo malo nakon par sati,na licu malo sija pa ga setujem sa puderom u kamenu ( Essence it's all about matt ).Postojan je dosta (4-5h),prekrivenost mu je srednja.Cena je dosta dobra s obzirom na kvalitet ( od 550 do 700 dinara ) možete ga naći na raznim akcijama.Ja sam moj kupila u dm-u,ima ga i u lily-ju.
*Prva slika preuzeta sa http://makeupandmore.net/blog/maybelline-affinitone-korektor/
*Druga slika preuzeta sa  http://faries86.blogspot.com/2010/12/concealers-pt2.html                              


Dolazi 7,5ml sto je solidno za ovu cenu.Traje dosta,nekoliko meseci.Jako malo je potrebno da bi prekrio podočnjake.Tekstura je kremasta ( nije previše gusta,nego
 baš kako treba).

-Četkica je mekana i pokupi baš dosta proizvoda.
Moj je u nijansi 03 sand i mislim da je ova nijansa pogodna za dosta boja tena.Blenda se relativno dobro samo ako se ne stavi krema pre ovog korektora malo izgleda suvo,bar je to slucaj s mojom kožom.Ali kad stavim kremu naravno da moram da fiksiram to puderom u kamenu.Možda to neće nekom da se svidja ko ima dosta suvu kožu,ali meni tako najbolje odgovara :)

U suštini korektor je ok i ja ga koristim skoro svakog dana :)


To je to :D
Koji su vaši utisci sa ovim korektorom?
Kritike,sugestije,bilo sta u komentaru sve prihvatam :)



Нема коментара:

Постави коментар

Pogledajte još i: